Sunday, January 29, 2012

hari ni aku maseh hidop!

orait . Nurul Jannah binti Abd Rahman is OFFICIALLY 18 years old. sudah semakin muda dan matang ! wahaa~~.

alhamdulillah. aku masih diberi peluang oleh Allah s.w.t untuk hidup sampai 18 taon lamenye. masih bernafas, sihat walafiat, tanpa cacat anggota. BERSYUKUR . semua orang pun patot begitu. sentiasa bersyukur dengan apeape je yang derang ada. sebab Dia dah tentukan apa yang baek n apa yang tak baek untuk kita. rite ?


neway, hari ni bukan burffday aku yang sebenar. ahahaa, malu korang eh wish banyakbanyak kat fb nonn.. (kalau ikut kalendar islam lahh) ngeehee. aku lahir 17 SYAABAN lah weii. (ala, sape nak kesa mse tu) haa, lantak! asal aku gembira waktu tu sebab aku sorang je sambut . lalalaa~

the truth is, aku tak rase papepon hari ni. tak hepy, tak sedih. cam harihari bese tuh. cuma rasa dihargai cket la sebab ramai anta wish kat wallpost. (bhehehe) thanx korang ! btw, aku hepi pon pasal sseorang yang anta mesej kat fb tu . sape eh? biarla RAHSIA .  ^_^ adoi gedek ape...

coretcoret habis! wassalam . 

4 comments:

missbella said...

epy bufday dear sis !

sedap lagu irfan makki nih ^__^ v

n.jannah said...

thanx sis :)

LKA said...

tak nak wish pon...weeekk :P haha..

n.jannah said...

jahat gla kau T_T